Oct 21, 2007

Födelsedagspresent!

Här har jag kommit halvvägs.
Här är det färdiga resultatet.
Och här på ett glatt födelsedagsbarn!


Kasia flög hit från London för att fira sin födelsedag med vänner så jag bestämde mig för att virka en mössa som present till henne. För övrigt så har jag bestämt mig för att jag ska göra alla presenter som jag ger till vänner. Den är verkligen inte perfekt med tanke på att jag inte gick efter ett mönster. Jag fick mäta den efter mitt huvud ett antal gånger och som tur var passade den hennes.

4 comments:

Unknown said...

Du har ju blivit proffs!

Anonymous said...

Jättefin mössa. Bra att du håller igång kreativiteten. Att du själv gör presenterna du ger bort uppskattas nog enormt. Jag ser fram emot min julklapp! Och min Luciapresent, och adventsklapparna och nyårsgåvan osv...

Carolina Grönholm said...

ojojoj! jag kommer nog att vara upptagen med projekt ett bra tag framöver alltså:-)

Fredrik Sibe said...

Den ser varm & skön ut. Och grattis Kasia om du läser det här!

Share |