Jan 27, 2009

In a crocheting daze and my right shoulder aches!

This is my latest work I've done and I'm beginning to feel a small pain in my right shoulder, so I better get back to draw a little so I can start crocheting feeling all new and fresh to later feel the same again I guess....
I got my new yarn and books yesterday! I haven't even finished the last book I bought before this, but I'm getting there! I'm reading medical books for school also, and so I feel a bit exhausted, but If I get through that I'll be a Shiatsu therapist with a diploma, and I'm gonna get through it damn it!

To see more pics and descriptions visit aCatsNest

2 comments:

Anonymous said...

TACK för din fina kommentar! jag ska skriva ut den och hänga upp den, för jag insåg att det är den kommentaren jag har väntat på. klart jag ska ge ut det jag skriver! en gång, någon gång, jag ska banne mig börja fundera på hur och i vilken form och om vad... grytlapp is soon started! :D

Carolina Grönholm said...

Vad spännande! Jag ser fram mot det och din kommande grytlapp:)

Share |