Sep 25, 2011

Drawing

It was only 2 weeks ago that I was doodling away carefree while on the road and at hotel rooms. 


Now I'm back home with my art and craft material and the possibilities are almost endless but I seem to have left some important things on my vacation....my carefree thoughts, the calmness and relief from not doing those everyday things. Oh well, I guess I really need a super good book to plow me through this fall. 
Any suggestions? 

On other things; I've opened up a new Swedish webshop! 
A blog button to the website is already up in the right sidebar.

Jag har öppnat en ny svensk webbutik! Ni kan hitta mig här: epla.se/shop/carolinagronholm

6 comments:

ROROISM said...

wish you will come back to yourself soon;-)
lovely haircolor btw ;))))

Carolina Grönholm said...

Hi Roro! I'm getting there, don't you worry :)

Wikki Bloggkatten said...

Vad gott det är för en katt att få vara en kreativ människas musa. (fast det borde heta något kattigare!)
Fråga ett: Finns det något kattverk av din tass som jag skulle kunna få köpa för att sedan auktionera ut på min blogg till förmån för hemlösa katter? (Kan se ut så här: http://metrobloggen.se/wikipedia/auktion-nr-3-antligen-och-laaaaaget-pa-nr-1-och-nr-2/ och fler exempel finns också där!)
Fråga två: Får jag låna bilden av superkatten Augustus och visa på min blogg med text om dina kattverk och länkar?
NosPuss Wikki

Nancy Grönholm said...

du får gärna säga till om du får ett boktips! ;) lycka till med inspirationen - man vet ju hur det känns :o

Carolina Grönholm said...

Wikki, mail har skickats till dig :)

Syster: Jag kom på att jag faktiskt har en bok, fick den signerad av författaren och allt jue...

Adelina Lirius, Illustration said...

åh jag känner likadant... på semestern blir man sådär skönt avslappnad och idéerna bara flödar, sen kommer vardags bestyren och dödar kreativiteten lite...

men hopp finns, ibland kommer de där idéerna mitt i vardagsbestyren, och då blir man så glad så :)

ps. älskar den lilla fågeln med den snygga stickade ramen.

Share |