Sep 29, 2010

For the coming craft fair

So I will be at the craft and vintage fair Basar Under again, this coming saturday!
So the following will be on Swedish:
Äntligen! Det är höstpremiär för mig på Basar Under. Jag kommer återigen att vara där nu på lördag den 2/10 och följande datum 30/10, 27/11 och jag siktar också på någon decemberhelg (11/12 ) för er som är intresserade av icke massproducerade julklappar till vänner och släkt. Jag kommer att ha allt från äldre design till nytt och bra erbjudanden. Så ni som bor i Stockholm eller är på besök, kom förbi vettja! Det finns mkt fint från olika utställare och det bjuds på livemusik, konstutställning och så finns det sjukt goda, seriöst, riktigt goda bullar som Melina och Gabriella gjort.
I Skrapan på Södermalm.
Här är lite av det som jag kommer att ha med mig på lördag + en massa illustrationer såklart.






5 comments:

Lady Thirty said...

men åh vad duktig du är!
tack för din fina kommentar inne hos mig :)

spoonful said...

Du har också en fin blogg!

Någon gång ska jag ta mig i kragen och sälja på Basar Under. Gjorde det tillsammans med Signerat, men det var inte riktigt samma sak. Kanske tittar jag förbi och rekar någon lördag.

Carolina Grönholm said...

Tack Lady thirty och spoonful!

Gör det, kom förbi någon lördag!

Anonymous said...

Nice stuff!!

Carolina Grönholm said...

You are sweet Lyn!

Share |